lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Friday, August 13, 2010

Tapi , saya sayang dia ...

Anda pernah bercinta?

Banyak yang kita lakukan demi cinta, bukan? Berkorban masa, tenaga, dan wang ringgit. Semuanya dengan harapan cerita cinta itu akan berterusan dan akhirnya tersimpul menjadi suatu ikatan yang berkekalan.

Biasalah, semua perhubungan pasti ada pasang dan surutnya. Langit tak selalu cerah. Pasti ada pertengkaran atau salah faham.

Haishhh dulu perempuan yang kaki JANTAN sekarang lepas jumpe Mr.Right terus taat setia segalaaa (:

Mr.Right cakap jangan bergaul dgn laki lain , " okayy boss " . Tapi kita tau ke die pon melakukan perkara yang sama ? Mr.Right tak bagi kita terkinja2 dengan kawan kawan perempuan kita , kita pon " okayy boss " . Tapi kita tau ke ape dia lakukan belakang kita ?

Setiap kali dating , check his phone , no message from girls . Is it true ? Or si dia sang Cerdik sedang menghelah sang Lampu Lampi Lembap ( si perempuan ) lah !

Kita nak pergi kemana-mana , mesti kene roger kat dia lokasi kita , dengan siapa , apa tujuan and semua yang detail . Adakah si dia prihatin atau si dia takot terserempak dengan kita semasa dia bersama dengan gadis lain ?

Kalau kita senyum dekat orang laki yang mungkin sekelas or sekampung dengan kita , pasti kita kena marah . Sebab ? Katanya dia cemburu . Adakah betul ? Adakah si dia sayngkan kita sebegitu sekali ? Adakah si dia juga tidak melemparkan senyumannya pada gadis lain ?


MULUT BOLEH BERKATA APA-APA . TAPI HATI KECIL PEREMPUAN INI TAK BOLEH TIPU . MESTI ADA SYAK WASANGKA . MESTI NAK TUDUH2 THEN CLASH . ERRRR ? PERLI DIRI SENDIRI NAMPAK ?

terpulang atas diri sendiri hendak percaya atau tidak , tapi KEMANAKAH SAHAJA HUBUNGAN INI AKAN BERAKHIR ??


walaupun kurangnya kepercayaan terhadapnya , tapi saya sayang dia ...

6 comments:

mimi houd said...

adat bercinta lah syg :)

L Y N N :) said...

haha , tauu xpe (;

Db Cooper said...

x kisah la in what ever relationship, if 1 side trust their partner, mesti kekal lame

L Y N N :) said...

serious ? yea masalahnye xpenah ade relation yg both same2 pecaye kan ?

Shey Lokman™ said...

oh perempuan~

Call me, Eyka said...

omg lynn, kenapa entry ni best? hish. tibe2 baru nak pikir.. HAHAHA :P