lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Wednesday, November 3, 2010

Tragedi Oktober

The end of October , paling mengSAYAT hati aku . Since dah due tahun lebih bersama , aku tak pernah rase down camni bile dgn die . Aku terime hakikat yang org aku sayang takley terima baik burok aku . So ape nak buat ? Nak berubah ke arah kebaikan ? Or nak jadi lebih jahat ? Aku pon confused . Pokok pangkalnye , terima lahh yang setiap orang tu ade kebaikan & keburukan dorang sendiri . So better I let him go , so die boleh cari the PERFECT girl yang die mahukan . *Tengku Haikal , semoga berbahagia ke anak cucu . Saya always sayangkan awak , cume awak je tak tahu .* The saddest part , yang paling PERIT sekali , saya cume berharap dia akan kembali dan terima diri saya seadanya , tapi hampaaa . Yang saya dapat , jawapan yang sedihh . "Kite bukan sape2 dah so takyah la awak dengar cakap saya lagi dah" . Oke , air mata dah bertakong time tu . Thanks sbb SEDARKAN SAYA . I believe , yang awak akan dapat yang lebih sempurna dari saya . Dan saya , takkan berhenti sayangkan awak walaupun awak anggap saya ni bukan sesape . Take care my love .

2 comments:

YJ said...

be strong girl. im always with u <3 yayaa

::ThisIsNotMe:: said...

kuatkan semangat!

ikot hati mati ikot rase binasa.

ikot suke la... ahahaha