lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Monday, March 22, 2010

sedihsukesedihsuke

-DUGAANNYA-

Ya Allah . mcm2 dugaan yg berlaku dlm family aku . kdg2 bile Mama crite , aku otometik nangis. ye la , aku duk jauh , family lak mcam2 hal . bile duduk kat umah ni , xde wat pape , kebosanan , konfem aku akan igt sume masalah . aku mi nampak je rock , tapi dalam hati ade taman . kuat sentap doh . bile pikir hal2 camni , sumpah sedihh woo . Ya Allah , Kau tabahkan hatiku , kuatkan semangatku , cekalkan hatiku . Mama , tak lame je lagi adik belajar . Sampai bulan April taon depan abis practical , adik akan sentiase dengan Mama n family k ? Cume adik nak Mama tabah je . Kuatkan semangat . Ingat Allah , ingat suami , ingat anak2 , ingat cucu yg sorang tu . Adik sentiasa letak Mama Papa Kaklong Angah Ayiep Abang Izad and Sya dalam hati adik sampai bile2 .

-BUDU , KUCING , DAN KAWAN YG MENGAMBIL BERAT -

terime kasseh yg terlampau untuk Hajar . aku terhutang budi ng kao . tanpe kao make aku akan kempunan . huhu . the story is semalam aku TERlajak excited nak makan nasi dgn budu yg dah diperah limau and cili kecik . ouhh gosh sumpah sedap ! then we ols g dapor smule , nak gi tambah budu and nasik . wat gempaknye si Pizah menjerit " EHHHHHHHHH!!!!! LYNNNN !!!! IKAN DA KENE CURIKKKKKKKKKKKK!!!! " TETT ! sumpah sedih siall ! huhh ! boleh tak bayangkan perasaanku time tu ? hancur , sumpah hancur ! hatiku hancur ! rase mate ni macam nak berlecak je dengan suhu atmosfera jantong ni semakin mendadak naik .. kucing!!!! kenape kao curik ikan sedapku !! eeeeiiiiiiii !! NASEB BAEK ikan Hajar ade lagi sekor then kitorang share . so sweet muthafucker ! HAHA . and Kak Nor pon bg secubit ayam :) . heeeeee .. suke suke !!

No comments: