lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Saturday, March 20, 2010

hurrrrrrrr ...

Knape ni ?? Ade lebam d0e bawah mate .. Haritu lect ak da teg0 , Ni nampak cm semakin ter0k je ?? Jgn annoying ah na ckp “ EHH aku mane de tak tid0 , Mane de 0vernite sgt g clubin ke ape ke ,, Aku tak gi ahh “ XBODO LANGSONG “ ayat . Padahal duk ngadap lappy 18 jam sehari pastu terlebih tid0 gak kadang2 . Pat0t ah p0n mate mcm bur0ng kakak tue .. Ke bur0ng hantu ? Wat ever la Siti Pet0m Bt Kemit .. ;)
Misi harini nak siapkan assignment ! O0oooyeayyyh!! Berk0bar k0bar je kan kan kan !! Tapi bile pk2 assignment lambat ag kene hanta , Xpe la KOTT .. P0stp0ne dulu aci takk ?? Sebab bile wat assignment , make akan meng-HADAP lappy ni lagi .. Make akan bertambah jam kredit meng-HADAP !! Make kecenderungan untuk lebam bawah mate akan meningkat .. Dat cant be happen !! Nnty 0rg ckp aku 0bses blaja *result mcm gammpp je ade hati nak dpt pujian .. AHAH ! S0 , takyah wat lagi assignment . HEHE .. Baik mentid0kan diri je harini .. :D
Semalam texting dgn l0ver , die cite psl teman tapi mesre die KANTOI BY ZEE AVI dgn gf wanna be die . haaaa ,, da ta0 awak tu nak kuar dgn kawan saye yg H0TT ini , jgn beranikan diri anda menjalinkan hubungan dgn mane2 girl lagik . Da tu s0h mbr aku diam lak mase gf wanna be k0 c0l ? Apekahh ?? K0n0n na jadi bf b’tauliah *tak kuar dgn mane2 p0mpuan lain p0n , yangg .. WAKLUU !! kesalahan besar la di tempat kejadian ialah BELLE . dalam hati ade dendam kat lelaki die tuh , s0 die akn sentiase berkate “ am I care ? “ bile die m’r0sakkan hubungan 0rg . GURL P0WER !! telen0vela kan d0rang nihh ??
Then , talk b0ut my kebal-syg , Waniy . Unf0rtunately hati die ta sekebal kete die . Asek nanges je k0tt . T0 Ha**** , st0p playing Wany’s heart ;( . Saye sayangkan kawan saye ini . She felt she’s nuthing ! D0wn ! Sumpah sedih bile tgk kawan siang malam mcmni  . She’s always wanna be perfect t0 U but .. *sigh ! Susah la mcmni , kawan .. Perempuan ade hati jugak lahh .. Nmpak je kebal tapi dlm hati ade taman .. Wany , cheers up , babY ! i <3 U s0ooo0o damnn muchh !! Kal0 Lyn ade kat sane , Lyn always teman Wany , InsyaAllah .. Sbb sy ta0 awk bkn mcm mbr2 sy yg lain .. D0rang kuat .. Awk takk , s0rry t0 say tp its true ! Awk suke wat kite tak0t sbb awk ckp ngar0t2 jeh ! Nk MATI lah pe lahh .. Believe me babe , there sum1 waitin 4 u 0ut there . Jgn tunggu mende yg ta pasti .. Kelak binase diri .. *mcm syiall ayat akuh ! Nnty Lyn balik kite st0ry2 lg k ?? Tamauu la nangis2 , gile !! Lyn sygg Wany walaup0n Wany busukk bau bachenn !! Ahaks !
0uhh y0uu ,, yess y0uu !! 0uh im s0o0o in l0ve wif y0u la :) .. Haishh .. May Allah blessed 0ur relati0n ky ? Sumtimes aku lempang kau , kau ckp aku mangk0k , aku panggil kau gile , kau ckp aku ade KAD HIJAU *stand f0r kad 0rg sakit jiwe , kau ckp aku busuk melant0ng tapi kau p0n bau mcm taik kuku kucing , tapi hatiku hanye unt0kmuu .. HAHA ! 0uh my man , i lebi0oo s0 damn much m0reeee .. Aku s0 sweet muthafucker t0day ;) HAIAAA .. sebabb ??? 0uh Siti Ahmad HAIKAL Sapeah , gua cinta luu ! EHH selap ! Tengku Ahmad Aliff Haikal lah ! DUSSSHHH !!
SITI HAJAR L0KMAN HAKIM , j0m kite ke pejabat p0ss ?? :DD

No comments: