lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Sunday, January 10, 2010

haishh . windunye kat umah . i miss my mum , my dad , my k.long , my angah , my ayiep , my iguana ( was given name APAI ) , my pinjam bed ( hehe ) , my along , my hawe , my belle , my wul , my wany , my bunchet . last but not list , jiejie busuk :( . erghhhh . . na blk mggu lps duit xde , bile da ade duit , ade aktiviti lak . dz week is so suxx whre i have to go ko-k ( da game is so0o fuck! ) n i have to go rigging course . urhhh .! mane transp0rt ag na cekau ? papa .. kalo la papa kat sini kan , alangkah bag0snye . tp adek igt , adek kat sni papa suh b'dikari . kite kan org susa ?? hurmm .. dz week byk lg new story aku dpt taoo .. about dat bitch stalker laa .. hurm , abes sume KAWAN kao , kao na wat cite kann?? hawakk tao x pe yg hawakk wat uhh , pempoan ?? hurmmm . . xpe , kte tgk nty MAFIA WARS yg akan dicetuskan k?? kao tuh ibarat raksasa hijau pemakan tapir ! sperti masok ke kandang babi , kacang lupekan kulit . erkk .. wat da hack nih ? :P
andddd ....... cite yg baru aku dgr dari mulot eirah .. katenye emy cte kat org ramai dat im da bitch yg dah de anak then anak aku tuh aku bagik kat machik aku kat s'pore ? binatang babi apa la kau ni bahh ? suke mak kao je na canang pasal aku? aku ni tiap2 saat dikelilingi org yang mengenali aku , then mase bile lak ar kan aku na pregnant john ?? taknak hensem lak mulot kao kan ?? hurmm . kao bleh g mamposs . oke ?

2 comments:

mR_FaR*EaSt said...

oit..hehehe..windu ek..xpew..study 1st k sis..
after dat kalo ader coti n wang lebeh..balik la..nnt kita lepak k..
miss u dear..tke cre ur self sis...dadidu..adios!

.millalara. said...

wahh.. ada iguana! best! ;)