lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Saturday, January 9, 2010

orang tue je tyd0 tyme nihh . :DD

its 5 : 10 am n0w , tp aku ta tyd0 lg . perot baru lps sumbat megi goreng ( cap mie sedap ) + telur mate kerbau (telur kuning die kasi g0yang=means,cair la kuning die) , min0m lak air oren . mmg tak sebal langs0ng per0t aku .

td aku g mkn kat NAEMAH SEAFOOD . kat area Chendor , sblm Cherating (kal0 dri Kemaman la ) . act,r0jak buah ter-sgt la sdp kal0 mkn kat sane . tapau je xbeshh ( sbb jadi sikit ) . then td (8 Jan ) ak gi jugak la mkn kat sane . sbb mmg mls nak g jaoh2 sgt kan . then aku 0rder la Nasi Pataya , Milo Ice . taknak mcm haram lak nasik die john!! bet0l2 nasik putih je kat dlm bungk0san telor tu , then ibarat nasi tu digoreng k0s0ng dlm kuali begitu saje la . sdeyh mak , nokk ... da la lapar gyle vavi ~! pastu lak kene camtu . hey , i pay f0r it laarhh . rm5 lak tuhh . ak mkn da mcm nasik bg baby mkn je la weyhh . bab2 mkn ni aku lemah skitt . mmg takleh blah la ble pkir . camtu skali 0rg cari mkn . unt0ng je lbeyh .. haihhhh .. ak tak fhm la Kemaman ni .. tak jumpe ag makanan yg sdp . h0nestly rindu masakan mak , tp tak ja0h plak kan nak balik shah alam tu :(

HALAMAKK . ter-kesima jap aku . as usual , syg aku c Amalina tgh mengigau nihh .. wat saspens je ouhh ~!

td aku ber-webbie ngn my mum :DD
agak rindu my family n org2 shah alam .. :(

ehhh ehhh .. sum0ne send me a text :DD
cuba tangkap air hujan...
sebanyak mana yang awak dpt tangkap..
sebanyak itulah rindu awak pada saya..
TETAPI..sebanyak mana yang terlepas..
sebanyak itulah sayang saya pada awak..:))
hw sweet :DD

No comments: