lynn.luun

My Life is like in Comic Book. I sketch as I am a Superheroin.

hernameislynn

Sunday, January 31, 2010

suxsick




FINAL PAPER DAY 1
"the tw0 girl kat blakang tuhh .. xpayah la nak discuss2 lagi .. "
ayat tuh da cukup tough utk aku menci lect tseb0t! mse bile lak ak discuss ? kit0rang seny0m2 je , then tanye name lect yang ganti lect asal kit0rang sape . salah ke ?? ch0yy ! jgn na menggelabah sgt la kann .. nak je aku ckp " bising ahh muu " !! tapi ... tak kesampaian .. brrr !!
btw , about the paper .. ku akui sangatsangat lahhh menyentap jiwe soalannye .. huhh !
kalo aku study kan bag0ss .. hanya mmpu berdoa je r tak fail kann .. da lepas 2 paper ponn da woot woot ! syi0kk gilak !
ouhh harini aku ditagged oleh kakakku .. pic2 my niece .. sosososo cute ! da lame da aku asah gigi ni nak gigit die nihhh .. huhuu .. mane la takk geram .. tak sampai seminggu lagi kott Esya tuu , tapi da menunjukkan belang die .. tehhheeeee :DD .. diz is my sunshinee .. memperkenalkannnnnn !! Irdina Nuraisya !!!

dream .. dream .. dream ..
kecikk2 da pandai da ! ngeee ..


huhhh ?? munc0ng da ??

No comments: